Kniha Zodpovědná firma (Y. Chouinard & V. Stanley)

  • Autoři na praktických příkladech z Patagonie vysvětlují, co je zodpovědnost či slušnost firmy
  • Proč by toto téma mělo a mohlo zajímat všechny lidi
  • Co je trojí zodpovědnost ("triple bottom line")
  • Jak vybalancovat zájmy všech zúčastněných: vlastníků, zaměstnanců, zákazníků, komunity i planety
  • Co je to skutečná recyklace?
  • Součástí knihy jsou i checklisty, podle kterých můžete přebudovat firmu
  • Jak funguje "Footprint chronicles"
  • Další nadčasové souvislosti
369 Kč / ks
Skladem (1 ks)

Co jsme se naučili za čtyřicet let fungování Patagonie

Není v dnešním světě mnoho velkých firem, které bychom mohli považovat za opravdový vzor. Autor Budoucnosti organizací, Frederic Laloux zařadil Patagonii mezi devět příkladů tzv. tyrkysových/tealfirem. Patagonia je největším členem celosvětového hnutí BCorp, časopis Fortune je nazval "Nejvíc cool firmou planety", založili 1%pro planetu, jehož je Peoplecomm členem. Podnikají proto, aby přispěli k vybudování nové společnosti, která bude spravedlivější pro všechny. Kniha Zodpovědná firma je výčtem toho, co se v Patagonii naučili za více než 40 let jejich existence. Přispěla ke vzniku projektu Slušná firma a patří mezi nejdůležitější knihy, které jsme vydali. 

Jméno značky: Peoplecomm
Kategorie: KNIHY